۱۳۹۲ اسفند ۲۴, شنبه

پست اول چون نهد معمار کج

این اولین وبلاگ منه و بناست که برام مثل یه جور دفترچه یادداشت یا دفتر خاطرات باشه. مدت ها بود که می خواستم وبلاگ نویسی رو تجربه کنم؛ در واقع سالها. طرح های مختلفی هم واسه وبلاگ داشتم: وبلاگ سیاسی-اجتماعی، وبلاگ آموزشی و ... بالاخره برای اولین بار همت کردم و شروع به نوشتن کردم. الانم مطمئن نیستم این تلاشم چقدر طول خواهد کشید، واقعا جدیش می گیرم یا بعد از دو سه تا پست به امان خدا ولش می کنم! در هر صورت این یه شروعه و وقت اندیشیدن به پایان نیست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر